.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با معرفی یک گزینه مطرح ؛
معاونت سیاسی وزارت کشور به شمالی ها می رسد
شمال نیوز : رحمانى فضلى گفت: بر این اساس از آقای مقیمی درخواست کردیم در حوزه قائم مقامی بنده بیایند و به ما کمک کنند چرا که به هر حال ما موضوع انتخابات را داریم و این حوزه به جهت ایجاد هماهنگی بین استان‌ها بسیار مهم است....

شمال نیوز : وزیر کشور از تغییر معاونت سیاسی این وزارتخانه در آستانه برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، رحمانى فضلى گفت: بر این اساس از آقای مقیمی درخواست کردیم در حوزه قائم مقامی بنده بیایند و به ما کمک کنند چرا که به هر حال ما موضوع انتخابات را داریم و این حوزه به جهت ایجاد هماهنگی بین استان‌ها بسیار مهم است چون انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری همزمان برگزار می‌شود و بر این اساس نیاز بیشتری وجود دارد که فردی کمک بنده در این حوزه باشد.

وزیر کشور تأکید کرد: به هر ترتیب در این شرایط باید جای ایشان (مقیمی معاونت سیاسی وزارت کشور) هم فردی را قرار دهیم که یکی از گزینه‌های مطرح آقای احمدی است و خودم هم با ایشان صحبت کردم که قرار شده ایشان فکرشان را کنند و بعد از این ایام عزاداری‌ها به ما اعلام کنند که اگر به توافق رسیدیم ان‌شاءالله ایشان را به عنوان معاون سیاسی بگذاریم.

پیش از این نیز برخی از منابع مطلع از احتمال انتصاب رمضان شجاعی ، نماینده سابق ساری در این سمت خبر داده بودند .

علی اصغر احمدی استاندار اسبق گلستان و  اهل این استان است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.